Feeds:
Δημοσιεύσεις
Σχόλια

Archive for 27 Ιουνίου 2011

Στο Χωριό αποκτήσαμε σπίτι όταν εγώ ήμουν περίπου 5 χρονών. Αρχίσαμε οικογενειακώς να πηγαίνουμε τα καλοκαίρια και τις γιορτές και όποτε βόλευε και τα σαββατοκύριακα. Μεγαλώνοντας θέλαμε να πηγαίνουμε πιο συχνά και πλακωνόμασταν με τις ξαδέρφες μου και τον αδερφό μου ποιανού σειρά ήταν να πάει για weekend αφού η γιαγιά και ο παππούς που  είχαν αφήσει το σπίτι στην Θεσσαλονίκη και είχαν μετακομίσει στο Χωριό έβαλαν όριο ότι μόνο 2 από εμάς μπορούσαν να κρατήσουν την φορά.

. (περισσότερα…)

Read Full Post »

Η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ ήταν η αιτία αυτού που ακολούθησε στον πεζόδρομο της Ασπροβάλτας. Τίποτα δεν προδιέθετε ότι θα ήταν ένα τρελό βράδυ αντιθέτως όλα έδειχναν το αντίθετο. Δεν είχα καν όρεξη να διαλέξω τι θα φορέσω, άρπαξα ένα απλό λαχανί Pepe jeans μπλουζάκι από το συρτάρι μου, jeans και ξεκίνησα για το Versus.

.

..

. (περισσότερα…)

Read Full Post »